mandag 6. mai 2013

Oslo vegetarfestival 2013

vegetarfestival

Å, for en fantastisk dag. Oslo vegetarfestival ble avholdt på DogA i Oslo 4. mai og jeg var selvfølgelig der. I 6 timer. + etterfest.
Det kom 1800 besøkende og det var lang kø for å komme inn. Ikke for meg da, for jeg var tidlig ute og kom inn som nummer 2!
Etter en rask dotur, gikk jeg rett bort til Veganlife sin stand og allerede da var det mye folk og lang kø.
Rett og slett en kjempesuksess!




NOAH


Høydepunkter:


Oslo vegetarfestivalVeganlife sin stand. Alltid det første jeg går etter. De har så mye digg, stort utvalg og ingen toll og frakt når det er messer. Jeg savner dog en kurv å legge varene i. Siden det er begrenset hvor mye jeg klarer å holde i armene. Det tar også lang tid å registrere alle varene hos veganlife, så betalingen går tregt. Kanskje de burde vurdere strekkoder i fremtiden. På plussiden tar veganlife kort. Og det er veldig greit siden jeg bruker det meste av budsjettet hos dem.

Foredrag om blogging av Mari Hult. 
oslo vegetarfestivalKjempartig at hun nevnte meg og min blogg. Jeg synes hun var flink, og jeg plukket opp noen tips. Syntes det var bra hun også tok opp dette med å ikke bli utnyttet.

Gå Vegan
Gå Vegan Catering solgte en god burger. Jeg savnet litt ekstra sting i den, men alt i alt ikke så verst.

Robs racermat.
Veldig god smoothie fra Low fat high carb raw veganer Robert.

Oslo vegetarfestivalVeganmannen
Jeg kjøpte en snickerskake. Den var farlig god.

Norsk Vegetarforening solgte en ny bok. Plantebasert ernæring. Den hadde en messepris på bare 100 kroner. Men om jeg ble med i foreningen, fikk du den gratis. Jeg falt jo for den. Haha.

Oslo vegetarfestivalHolisisk forbund. Tok en kort prat og fant ut hva jeg måtte gjør for å bli medlem. Så det er noe jeg vurderer. Fikk med meg medlemsbladet så jeg kan lese litt før jeg bestemmer meg.

Veganeren og Hverdagsveganeren
Fikk hilst på disse to og vi spiste mat på Rice Bowl i Oslo og dro på etterfesten sammen. Så greie begge to.




Jeg tok ikke med fotokameraet denne gangen, men jeg hadde med videokameraet. Så jeg kortet ned en hel dag på 3 minutter i denne filmen: 





Gleder meg til neste år.



4 kommentarer:

  1. WOW! For en fin film!! :D Og for en fin avslutning <3

    SvarSlett
  2. Var du hun nydelige damen forann meg i køen med to unger som så ut som en "grønn og rosa sopp"? :O

    SvarSlett
    Svar
    1. Var nok ikke det. Jeg hadde ikke med meg barna mine. Og når det ble så mange folk som det ble, var jeg egentlig veldig glad for den avgjørelsen. Men tror jeg så barna du tenker på. :)

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett