torsdag 8. mai 2014

Oslo vegetarfestival 2014

Det er få dager igjen til Oslo Vegetarfestival. Årets veganske happening. Den går av stabelen i helgen og i år blir det to dager! Jeg håper og regner med at det betyr at folkemengden vi opplevde i fjor blir mer jevnt fordelt utover helgen så det ikke blir så trangt. 
Jeg gleder meg veldig. Og tviler ikke på at magen blir mett tidligere enn øynene i år også. 

I fjor lagde jeg denne filmen for å oppsummere begivenheten:

I år er ikke planen å filme, jeg tenkte å heller fotografere. Det kommer nok derfor et innlegg etter helgen med en oppsummering. 
Selv om det selvsagt er utrolig kult å lese om vegetarfestivalen på min blogg i ettertid, kan jeg love at det er enda kulere om du var der selv, for deretter å lese om det på bloggen min ;)

Så hvor må du gå for ta den av dette? 
Da må du til Oslo, nærmere bestemt DogA i Hausmansgate 16. Du kan ta buss til Jacobs Kirke eller Trikk til Hausmannsgaten, men det er ikke spesielt langt å gå fra Oslo sentrum. 

Det åpner klokken 11:00 og er åpent til 18:00 begge dagene. På lørdag er det også etterfest på Kafeen 8K som ligger like ved festivalen, klokken 19:00. 

Har du med barn så anbefaler jeg godt bæretøy som sjal, meitai eller ergo. Det er ikke mulig med barnevogn i utstillerområdene, men den kan parkeres inne. 

Programmet og liste over utstillere kan du lese på http://oslovegetarfestival.no/


2 kommentarer:

  1. Hey There. I found your weblog the use of msn. This is a
    really well written article. I'll be sure to bookmark
    it and come back to learn extra of your useful information. Thank you for the post.
    I will definitely return.

    Check out my weblog: Oriental massage London (http://Joospace.com/)

    SvarSlett
  2. Simply want to say your article is as surprising.
    The clarity on your publish is simply great and that i can assume you're a professional in this subject.
    Well together with your permission let me to grasp your RSS feed to
    keep updated with coming near near post. Thank you one million and please keep
    up the rewarding work.

    Look into my web site chinese interpreting agency

    SvarSlett