mandag 31. desember 2012

Romsjulssalg

Jeg har vært på romjulssalg. Det passet bra da jeg hadde skikkelig shoppinglyst. Det viste seg, at til tross for at ull, skinn og silke skal unngås, var det ikke vanskelig å være veganer og shoppe. 


Tvert imot var det gøy å komme hjem med 3 bukser, 3 topper, 3 gensere, 1 strømpebukse i bambus, 2 singleter og 1 par sko. Alt kjøpt på salg, alt uten noen form for ull, skinn og silke. 

Jeg er veldig glad i Mexx og Vic. Begge er pelsfrie og begge har klær jeg liker. Mexx hadde førsalg og jeg kjøpte mye klær fra 30-70% rabatt. 
For første gang gikk jeg faktisk for Slim-fit bukser. Og da MÅTTE jeg få meg noen knehøye boots å bruke til. Det var vel det som var vanskeligst. Jeg har jo sett flere sko på nettet som er skinnfrie og fine, men damen som jobbet på Eurosko klarte å finne meg et par støvletter som ikke var i skinn. Lucky for me, var de på 50% salg. 

I shoppingturens ånd prøvde jeg å ta en liten fotoshoot i stuen. Det var egentlig kanskje artig, og litt flaut. 

Bukse fra Mexx. Sko fra Eurosko, Hvit topp og genser fra Vic. 

Bukse og bluse fra Mexx. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar