tirsdag 9. april 2013

Nestlé Shredded Wheat

Det har kommet en ny frokostblanding på markedet uten animalske produkter.
"1. februar lanserte Nestlé Shredded Wheat fullkornsputer med en kjerne av røde bær – bringebær, jordbær og tranebær. Denne frokostblandingen er rik på fiber, og har samtidig en god frisk smak som kommer fra bærmiksen."

I sin beskrivelse av produktet sier Nestlé:

"Shredded Wheat passer godt sammen med ulike melkevarianter som Biola, kulturmelk, vanlig melk og yoghurt. Putene er i tillegg veldig gode å spise som de er. Ha en liten pose Shredded Wheat i vesken og du har et godt og næringsrikt mellommåltid når hungeren melder seg."

Da jeg først åpnet boksen, spiste jeg dem som de var mens jeg svarte på en annen forbrukerundersøkelse, og førsteinntrykket var veldig bra. De var sprø utenpå og myke inni. Litt søtsyrlig fyll.

Men da jeg tok de i en bolle og prøvde med rismelk, ble de som en myk sørpe. Ikke fult så gode da dessverre. Storebror ville smake. Bitene var litt store for ham, og han ville ikke ha mer enn én bit. Ikke noen stor suksess her dessverre.



LikenShare er et firma som sender ut vareprøver til forbrukere og lar dem dele sine erfaringer om nye varer og tjenester i sosiale medier. Som den forbrukerundersøkelsesnerden som jeg er, klarer jeg ikke la være å si min mening om forskjellige produkter.
Produktene mottar jeg gratis, og jeg er helt ærlig i min vurdering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar