fredag 12. april 2013

Oslo Vegetarfestival nærmer seg med stormskritt!



Tenk! Imorgen er det bare 3 uker til Oslo Vegetarfestival. Jeg gleder meg masse.
En dag stappet med inspirerende foredrag, fristende kokkekurs, mat fra noen av landets beste vegetarkokker, smaksprøver og mye annet spennende. Som shopping! Fra utstillere som:


Carina Hultin Dahlmann og juicydrops - Gjett om jeg skal drikke juice. 
Det lille kakehuset, av Veganista og Veganmannen - Hellige banan! KAKER!
Gå Vegan - Jeg fikk ikke prøvd disse på fjorårets vegetarfestival. Angret virkelig. Men i år!
Holistisk Forbund - Som holist bør jeg kanskje ta en prat med dem. 
Nettverk for dyrs frihet - Kanskje de har noen flere t-skjorter som jeg kjøpte på julefestivalen.
Norsk Vegansamfunn - Pleier å ha med seg kjeks og kaker. Håper de har det i år også.
Norsk Vegetarforening - Bøker i fleng!
Robs Rå Racermat - Aner ikke hva du har planer om Rob, men du vil se meg!
Sunkost Gunerius - Junkfood fra helsekosten. Ironisk, men who cares!
Veganlife - Kommer til å blakke meg her.
Vegetarbloggen - Cupcakes og kokkekurs på samme dag? Kan det bli bedre?
Waffle Hut - Deilige vafler! Klarer vel å presse ned en vaffel til? 
Og mange flere! Se hele utstiller-listen her: http://oslovegetarfestival.no/utstillere

Det vil også være flere foredrag og kurs. Jeg klarer nesten ikke å velge. 

12:00 MAJOBO - mat og jord, der du bor
Det hadde vært veldig intressant å få med seg. Eier ikke plantetekke, så jeg suger til meg all kunnskap
13.00: VEGETARBLOGGING PÅ 1-2-3
Bloggetips kan jeg alltids få nytte av.

16.00: VEGANMAT FOR GRAVIDE OG SMÅ BARN
Dette er jo som skapt for meg.


17.00: ET BEVISST KOSTHOLD GJENNOM RAW FOOD
Hvis jeg rekker, tror jeg at jeg kanskje skal sjekke ut denne også. Jeg er ikke raw, men jeg er nysgjerrig.

15.00: CUPCAKEKURS
Jeg har aldri laget en cupcake i hele mitt liv. Kanskje jeg blir inspirert til å begynne?

Se hele programmet her: http://oslovegetarfestival.no/program



Oslo Vegetarfestival arrangeres på DogA (Norsk design- og arkitektursenter) i Oslo. DogA ligger i Hausmannsgate 16, rett ved Jacobs Kirke.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar