torsdag 18. april 2013

Vinneren er

Det har gått en uke og det er på tide å annonsere vinneren av bursdagskonkurransen.


Takk til alle som delte sin historie. Det er ikke alltid det et enkelt å skille seg ut, selv når det er pga etisk overbevisning. Heldigvis blir det lettere etterhvert, men det gjør ingenting å kunne stille opp med noen tips og triks.
Tors innlegg knuste hjertet mitt:

Min verste opplevelse med carnister tror jeg må være en gang på skolen. satt i klasserommet i friminuttet og plutselig satte folk seg i en sirkel rundt meg og alle begynte å bombardere meg med spørsmål om veganisme og kritisere det. tror vi satt der i ca. en halvtime; de kritiserte veganisme og kom med synsinger, helt usaklige argumenter (ala "men kua må jo melkes") og null fakta. jeg prøvde å svare og bryte ned argumentene deres så godt jeg kunne. vet ikke hva som skjedde. jeg er vanligvis ikke en person som gråter (kan ikke huske sist jeg gråt utenom det) eller viser følelser, men knakk plutselig sammen og begynte å hylgrine. tror rett og slett bare det ble for mye for meg, og sjokkerende at så mange rundt meg støttet drap av vennene mine (dyrene).

For en grusom opplevelse. Jeg håper aldri du vil oppleve noe slikt igjen, men skulle det skje inneholder denne boken et mektig verktøy: Hvordan stoppe en samtale.

Kontakt meg med din adresse, så skal jeg sende deg boken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar