tirsdag 25. juni 2013

7 dager rå Dag 2

Våknet med ny giv. Ny smoothie, som jeg igjen ikke fikk ha i fred. Vi dro til Forsvarets flymuseum og jeg ble veldig sulten mens jeg var der. Hadde med noen kjeks til barna, og det var tøft å ikke ta noen selv.
Prøvde å tenke på at jeg snart skulle til grønnsaksbutikken. 

Fylte opp en hel handlekurv med frukt og grønt. For en gang skyld var det greit å gå sulten i butikken. 

Da jeg kom hjem lagde jeg meg en lunsj av squash og tomatsaus, men det var ikke spesielt godt. Mulig tomatene ikke var modne nok. Så jeg spiste litt frukt istedet. 

Middag lagde jeg en rå taco hvor jeg brukte salatblad som tortilla. Ikke like godt som vanlig taco, men det var godt å sette seg ned og spise et skikkelig måltid. 

På kvelden fikk jeg vondt i hodet igjen, men også vond hals som jeg har hatt av og på siden jeg begynte på jobb igjen. 





1 kommentar:

  1. Haha, digger den handlevogna der! :S

    Spennende med 7 dager helt rå! Er jo fortsatt MYE digg du kan spise.
    Har selv gjennomført noen juicefaster og opplever det som en like stor utfordring mentalt som psykisk.

    Lykke til!! Håper vi får høre mer om hvordan det går!

    SvarSlett