mandag 24. juni 2013

7 dager rå

Jeg skal spise kun rå frukt og grønt i 7 dager. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve, men manglet den siste motivasjonen til å gjennomføre det.
Nå er motivasjonen her. I form av et løfte til en kamerat som var så tøff og stilte opp da jeg skulle lage en kortfilm. 
Jeg ønsker ikke gå tilbake på løfter så here we go. 

Dag 1:

Startet dagen med smoothie av 5 bananer og en pakke frosne jordbær. Måtte dele litt med barna, men det ble et stort glass til meg. 
Frokosten var ikke noe problem. Jeg har blitt vant til å ha smoothie til frokost. 

Senere på dagen ble det fort verre. Jeg kom meg ikke hjem så fort som jeg trodde og sulten krøp på. Jeg kjøpte meg  8 bananer, spiseklar salat og små perletomater. Rakk ikke å spise alt på en gang, men stilner det sulten får man vel være fornøyd. Det var mye som luktet godt og fristet på butikken, men nå er hjernen stilt inn på frukt så da går det greit. Foreløpig. Jeg tenkte at jeg kan spise slikt neste uke. 

Jeg så frem til å spise en stor salat til middag, men ble usikker på dressing. Så jeg jukset litt og tok på bittelitt balsamicoeddik. Imorgen får jeg kjøpe inn ingredienser til dressing. 

På kvelden fikk jeg skikkelig vondt i hodet. Jeg vet ikke om det har en sammenheng med maten eller om det var fordi jeg var veldig trøtt etter filmhelg. 

Tenker at dette nok ikke er livsstilen for meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar