søndag 8. april 2012

Aaaa. Søndager!

Jeg liker søndager. Da drar gubben avgårde i kirken og tar guttungen med seg. Det gir meg anledning til å sove lenge, ta lange dusjer og nyte en ekstra god frokost.


1. påskedag er intet unntak. Etter en dag med mye godtespising, så jeg fram til en god og sunn frokost. Jeg så for meg en ferskpresset juice, nystekte rundstykker med salat til. Dessverre ble jeg skuffet over innholdet i fruktkurven. Den var praktisk talt tom. :(
Mmmmmmm!
Men ingen fare, det var en godt moden banan der, druer,  noen jordbær og jeg hadde enda en pose med frosne mango og papaya biter i frysen. Og siden det bare var lille meg til stede, trengte jeg ingen stor porsjon. 

Fram med blenderen og rundtykkene inn i ovnen. Voila. Deilig, god påskefrokost. 

Forresten, hvis du ikke har prøvd det. Salat på ferske rundstykker og brød er fantastisk godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar